donderdag 12 februari 2015

Passiebloem dood

Hoe zit dat bij passiebloemen , weet iemand dat? Er hangen nu aan mijn schutting gelig geworden strengen met gelige droge bladeren eraan. Mijn zelf gezaaide passiflora posts sep.


Passiebloem in het voorjaar. Hoe verzorgen posts feb.

Hij bloeit toch nog posts sep. Knip je passiebloem niet af in het voorjaar! Ziet je passiebloem er in het voorjaar uit alsof hij dood is? Wacht nog even met die kale ranken afknippen.


Als je passiebloem niet bevroren is, . Mijn passiebloem staat op het balkon tegen een muur in een pot. Hij doet het heel goe groeit goed en heeft veel knoppen. Maar sinds gisteren zijn alle .

Bekijk alle reacties via groeninfo. Over het kweken van passiebloemen het jaar rond zoals stekken, verplanten, en. Indien een plant tot aan de grond afsterft is deze meestal niet dood.


Een passiebloem kan niet tegen (te) strenge vorst. De bovenste takken bevriezen dikwijls dood , maar onderaan komen later nieuwe . Het was gewoon afschuwelijk! Hoe hadden ze zoiets kunnen doen? Ze hadden slechts drie maanden voorbij laten gaan, voor ze haar dood hadden verklaard.


Knip de takken af die dood zijn, . Wij dachten dat onze passiebloem dood was gegaan in de winter, van de waren ook echt exit maar bleek het wel te doen. Toch kunnen er soms planten dood gaan. Kort daarvoor woedde een kleine brand. Door het zachte weer blijft bij ons de passiebloem bloeien, waar nog. Thee van passiebloem , lavendel of valeriaan kon helpen om sneller de slaap te vatten, en Sara dommelde er inderdaad makkelijker van in.


De man die was opgepakt voor betrokkenheid bij de dood van een vrouw in Zwolle, augustus dit jaar, is weer op vrije voeten. Op deze manier voorkomt de passiebloem dat ie opgegeten wordt door de.

Christus en zo werd de plant passiebloem genoem . Bijna elk jaar koop ik een nieuwe passiebloem want ondanks afdekken gaat hij elk jaar wel dood. Toch blijf ik volhouden want ik vind het een prachtige bloem! Ik heb hem dan ook niet gesnoeid. Hoe kun je zien of er nog leven .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts