maandag 24 augustus 2015

Bloemen tegen katten

Wat doe ik tegen katten in mijn tuin? Als we aan een kat denken dan stellen de meeste mensen zich een lief schattig beestje voor. Hoe lief en mooi ze ook zijn, . Een vijftal katten uit mijn buurt hebben mijn bloemperk uitgekozen om te komen. Katten weghouden uit de tuin posts mrt.


Ze kunnen dan ook heel wat schade aanrichten aan je bloemen , planten, bomen en groenten.

Het zal zeker werken tegen katten in uw tuin. Deze olie is op speciaal verzoek te bestellen bij uw drogist of apotheker. Tips om katten uit de tuin weg te houden. Drie strategieën met praktische methodes om je tuin tegen katten te beschermen.


Ik denk dat veel kattenbezitters dit probleem ook wel herkennen. Deze helpen goed als bescherming tegen het gebruik van je tuin als . Als het goed is moet er een bloem of iets anders zijn die katten uit de tuin houden. Zet een citroengeranium in de tuin en de katten blijven weg, ze hebben nl een hekel aan die.

Ik heb cacaobonen over de aarde gestrooid en ik ben geen poep meer tegengekomen. En tegen mijn buxus gaat hij elke keer op dezelfde plek staan sproeien. Mijn ( gesteriliseerde) kattin durft toch ook al eens tegen de bloemen.


Ik heb onder andere de Ooievaarsbek ( geranium rozanne), de Akkerhoornbloem (Cerastium arvense), . Hoe hou je katten weg uit je Makkelijke Moestuin en voorkom je dat ze je. Je zaailingen groeien sneller, en die bescherm je meteen tegen vogels. Om de katten uit uw tuin te houden kunt u het tegenovergestelde doen. Dit werkt uitstekend tegen de katten en de koffie trekt regenwormen aan . Heeft u last van katten in de tuin? De beste manier om die katten te weren is om zelf een kat (of een hond!) aan te schaffen.


Zodra de sensor een beweging waarneemt, gaat er een ultrasoon alarm af in een frequentie waar katten niet tegen kunnen. Tips voor en tegen katten in de tuin. Vijf handige tips om je tuintje te beschermen tegen de geniepige jagers van.


Een enorme overlast voor tuiniers, vooral als ze op bloemen en planten stappen. U zou kunnen proberen te voorkomen dat katten de tuin of het bloembed. De grote kattenstaart (Lythrum salicaria) is een vaste plant uit de.


Denk bijvoorbeeld aan soorten als ooievaarsbek, akkerhoornbloem , bonte houttuynia, lavendel, . Zorg dat de borders dicht beplant zijn, gebruik bodembedekkers.

Dat helpt ook tegen onkruid. Ik kocht op de markt “ kattenkruid ” (zou helpen tegen muggen ” ) de verkoper gaf . Omdat het engineering van projecten een dynamisch proces is moet je bestand zijn tegen tijdsdruk. Je mag best een beetje eigenwijs zijn in deze rol, want jij . Voor anderen zijn katten vervelende beesten die plantjes slopen, de tuin onderschijten en.


De meeste hagen zijn dicht genoeg om katten tegen te houden, de . Nu de herfst is begonnen, wordt het weer eens tijd om leuke hebben dingetjes in huis te halen om op regenachtige dagen tegen aan te kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts