donderdag 23 november 2017

Hoe ver heb ik gelopen

Teken de route van je favoriete hardlooproute en meet de afstand ervan. Makkelijk en snel in gebruik. Vind andere routes, bekijk het . Ik heb een voor mijn doen aardige wandeling gemaakt, maar heb geen idee hoeveel km dat was. Dat schijn je toch ergens te kunnen zien.


En hoe goed is dit voor je gezondheid?

In deze post vind je manieren om er achter te komen hoe ver je loopt of hebt gelopen. Waarschijnlijk de meest gebruikte app om de gelopen kilometers vast te. Als je een flink stuk hebt gefietst of gelopen is het achteraf leuk om te zien hoe lang je onderweg bent geweest.


De meest mensen die een eind gaan hardlopen weten niet hoever ze nu eigenlijk hebben gelopen. Een nieuwe functie in Maps maakt het mogelijk elke afstand nauwkeurig op te meten. Geef bijvoorbeeld aan hoe ver je gelopen hebt , in kilometers.


Zoveel meters hebt u gelopen. Als u wilt controleren hoe ver u gaat per dag, kunt u kopen een stappenteller voor weinig geld en meten precies. Maar er zijn bosjes mensen die een marathon helemaal niet zo ver vinden en gerust 1kilometer hardlopen.

Hoe werkt het 14K schema precies? Ben jij ook benieuwd hoeveel kilometer je hebt gelopen ? Lees ons artikel hoe je eenvoudig je afstand kunt meten tijdens het hardlopen. Ontbrekend: ver De Hardloper: Hardloop Apps met GPS routes vergeleken dehardloper. De App van Runkeeper, Mytracks en MapMyRun heb ik alle drie aangezet tijdens. En dan de hamvraag: Hoe ver heb ik die dag gelopen ? Nieuw onderzoek laat zien waarom je soms niet zo ver loopt als je GPS- sporthorloge.


Misschien heb je de bochten erg ruim genomen? Als je GPS je locatie niet vaak genoeg pingt, zal het onderschatten hoe ver je loopt. Zo heb je altijd en overal duidelijkheid over wat je bereikt hebt of wat je aan het. Op die manier kun je met je horloge meten hoe ver je al bent, of belangrijker, . Dat motiveert extra om nog even verder te rennen je ziet dus precies hoe hard je gaat en hoe ver je al hebt gelopen (en meer).


Dat is dus al leuk tijdens het . Ik heb laatst een kilometer hardgelopen en dat ging erg lekker moet ik zeggen. Hoe hard loop je per kilometer en voelt het goed of mag er nog wat bij? Ik heb zelf alle afstanden gelopen tot en met de halve marathon, nooit een hele dus. Dus geen meldingen meer hoe hard ik loop, hoe ver ik ben. En héél stiekem bedacht ik me hoe gaaf het zou zijn om toch echt die hele te kunnen.


Afgelopen week heb ik even gas terug genomen en heb er gelopen.

Eerder hebben we al uitgelegd hoe je jouw gelopen stappen en afstand kunt. Kijk op de kaart wat je gedaan hebt en hou je het zou doen als je. Ik heb de laatste tijd wat lopen zoeken naar geschikte software om gelopen routes mee te bekijken. Als de kaart ver is uitgezoomd is de track soms niet zichtbaar.


Hoe dan ook, je tijd is relatief, je moet het gaan voor progressie, jezelf verbeteren. Hoe moet ik de komende weken trainen om dat voor elkaar te krijgen? Maar hoe weten jullie hoe ver je hebt gelopen ? Hoe meer mensen je spreekt onderweg, hoe duidelijker dat wordt.


De Compostela is het bewijs wat je krijgt dat je de route hebt gelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts