woensdag 29 november 2017

Beestjes op planten

Het is van belang om regelmatig eens goed naar de kamerplant te kijken . Je voorkomt luizen, spint en andere plaaginsecten door kamerplanten de juiste plek. Bladluizen zijn groene of groengele beestjes op stengels en bladstelen. Maar sommige planten groeien en bloeien minder hard dan andere. Als we goed kijken zien we honderden minuscule beestjes verspreid over .

Nu het wat warmer wordt krijgt u er ongetwijfeld een keer mee te maken, een luizenplaag in uw planten. Wordt een plant toch aangetast door schimmels of beestjes dan kunt u er voor kiezen een bestrijdingsmiddel te gebruiken. Belangrijk om te weten is dat bladluis allergisch is aan zwavel, nicotine en sommige planten zoals Tagetes.


Hierna vindt je een paar praktische tips om bladluis . Ze komen vaak in grote getallen voor op een plant. Wanneer je dus een hoop ronde beestjes op je plant ziet zitten, heb je waarschijnlijk last van bladluis. Spintmijten en rouwmuggen zijn vervelende beestjes op kamerplanten.


Maar vandaag zag ik, ik dacht eerst schimmel op de planten.

Ik keek eens goed leken wel beestjes. Hallo mensjes, Na maandenlang lezen en ideeën opdoen op dit forum sta ik voor het eerst voor een vraag waarvan ik het antwoord hier niet . Welk beestje zit op mijn kamerplant posts nov. Witte beestjes posts apr.


Msu Bananenplant - Beestjes posts aug. Hedera - klimop vol zwarte beestjes posts jun. Waar komen al die luizen ineens vandaan als een plant eronder zit.


En als je weer van deze beestjes af wilt: Lieveheersbeestjes zijn hun natuurlijke vijand Voor meer . De meest voorkomende plagen op snelgroeiende planten zijn trips, witte vlieg, bladluis en spint. De beestjes zelf zitten aan de onderkant. Re: Kleine zwarte beestjes op mijn planten. Ik zie ook nog wat witte beestjes ? Deze twee planten hebben sinds ik terug ben van vakantie witte beestjes op de bladeren zitten: a. Ongedierte, ziekte en plagen in je tuin zijn behoorlijk.


Wacht u langer dan komen de eitjes uit en zijn er alweer volwassen beestje. Wilt u meer weten over de diverse soorten ongedierte die uw oogst beschadigen ? Kijk dan in de ongediertegids van Rentokil bij ongedierte op planten.

Er zijn beestjes die je planten volledig onbruikbaar kunnen maken in een redelijk korte tijd. Het is dus van groot belang dat je weet waar je op moet letten om zo . Strijd met beestjes en planten. Vorige week had ik een Hoornaarnest weggehaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts