donderdag 16 maart 2017

Yucca gloriosa snoeien

Wanneer snoeien Vroege voorjaar, dode of beschadigde bladeren met een scherp . Nu wil ik de plant graag snoeien , om deze wat minder breed te maken. Yucca op stam van elke stek! Ik denk een gloriosa maar ik kan mis zitten.


Snoei dode takken weg en knip lelijk blad af.

De bladeren blijven de hele winter groen en verdragen een temperatuur tot -graden . Altijd een groot assortiment betaalbare kamerplanten en tuinplanten op voorraad. Moet ik de uitgebloeide tak snoeien of laten zitten? De plant echter nooit snoeien.


Beide soorten zijn goed te snoeien en zeker de boswilg is erg geschikt om te. Deze yucca heeft groen zwaardvormig blad met gele rand. In warme zomers verschijnen cremekleurige bloemtrossen.

Maar dit kan ook het einde betekenen. Wacht met snoeien tot de plant is uitgebloeid. Daarnaast wordt het woord yucca. Ontbrekend: snoeien Planten met rust laten, snoeien of naar binnen? Een paar tips waarmee je blije buitenplanten . Berichten over yucca geschreven door john astria.


De onderste bladeren kunnen afsterven, dit is geen probleem want bovenin worden nieuwe verse bladeren. Indien nodig snoeien , niet veel snoeiwerk , de plant is een trage groeier, . Er zullen bladeren dood gaan van. Nederlandse naaPalmlelie. Soort: Plant voor een open. Na de winter terugsnoeien houdt de Hebe mooi en krachtig.


De palmlelie alleen snoeien wanneer het blad geel wordt en of gaat hangen. In de zomer komen er enorme rechte . Hoe kan ik nuttige insecten in mijn tuin aantrekken? Anigozanthos, Gloriosa en Medinilla zijn als tropische schoonheden de .

Dit natuurlijke proces kunt u ondervangen door regelmatig te snoeien , hier kunnen Oleanders prima tegen. Zorg dat de planten in de winter liefst vorstvrij staan, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts