donderdag 8 oktober 2015

Kunstgras tuin ervaringen

Een aantal weken later lag het kunstgras in de tuin van Simone. Vorig jaar tuin aan laten leggen van mijn nieuwbouwwoning. Ik ben beslist geen tuinmens. Ik wilde eigenlijk kunstgras nemen en heb me over . Onze akker ( tuin ) onder handen laten nemen door Pieter Roefs uit Soerendonk.


Oud gazon eruit en kunstgras erin.

Deze mannen Van Pieter Roefs hebben een . Helaas heb ik geen ervaring met kunstgras. Ik heb een kleine tuin van vierkante meter. Wie heeft er kunstgras en welke soort heb je gekozen? Mijn ervaring : het wordt verschrikkelijk snel vuil als je bomen hebt: blaadjes en dies meer moet je meteen opruimen of je . Nooit gedacht dat ik deze vraag zou overwegen.


Ik vind kunstgras eigenlijk helemaal niets. Wij willen komend voorjaar de tuin aanpakken. Gras is geen succes omdat er te weinig zonlicht bij komt.

Nu denken we aan kunstgras. Heeft er hier iemand kunstgras in de tuin liggen? Wij denken er sterk over na. We denken er sterk aan om in onze tuin kunstgras te (laten) leggen.


Persoonlijk geen ervaringen mee - mss eens kijken op namgrass. Weet echter dat het kunstgras van nu er een stuk mooier uitziet dan het. Welke optie je ook kiest, een groen veld zorgt ervoor dat de rest van de tuin er een . Je houdt zelf je eigen tuin bij, dus waarom zou je niet zelf je kunstgras leggen? Kunstgras kan op vele ondergrondsoorten gelegd worden.


Lees hier waar je rekening mee moet houden als je kunstgras op tegels wilt leggen! Met kunstgras heb je altijd een strak groen grasvel zonder dat je het hoeft te. Een kunstgrasgazon ziet er onder alle weersomstandigheden en met . Een tijdje geleden hebben wij voor ons achtertuin hier kunstgras gekocht, prima ervaring en de mat ziet er nog erg goed uit (ca. maanden later).


Dakbedekking, beton of steen zijn de ideale ondergronden . Welke soort kunstgras is geschikt voor spelende kinderen? Kan ik ook in mijn eigen tuin een kunstgras sportveld laten aanleggen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts