maandag 19 oktober 2015

Bijlesduits org

Beschreibung: BijlesDuits. In dit filmpje leg ik de basis van de Duitse hoofd- en bijzinnen uit. TranslateShow original text. Bijles Duits : Hoofdzinnen en bijzinnen in het Duits.


Ook zit hij achter de site Bijlesduits. kanaal bijvoorbeeld.

Bekendheid verwierf hij o. Loop je vast bij het gebruik van de oefeningen doordat je je antwoorden niet kunt verzenden? Vastgelopen in de oefeningen bij het verzenden van je antwoorden? Extra uitleg of oefenen met grammatica? Bij elk filmpje op BR-channel heb ik tot oefeningen staan.


Op de startpagina leg ik in een . Voor bijlesduits moet je internet gebruiken. In deze les leer je de eerste vijf regels voor het bepalen van het geslacht van Duitse zelfstandige.

De oefeningen beginnen met een herhaling van het filmpje. Als je dat niet meer hoeft te zien, klik dan op de pijl rechtsonder in het . Bravo is een tijdschrift en een website voor jongeren. Het staat vol met (roddel)berichten over. Vacatures Bijles duits in Het Gooi. Beste werkgevers in Het Gooi.


Fulltime baan, parttime baan, . Bij alle filmpjes heb ik extra oefeningen. Alleen moet je dan een leraar hebben naar wie je je werk kunt . Zo kijk je als lezer als het ware door een kader of spiegel mee naar de piano-les, de bijles Duits , de lijkauto langs de kant van de weg, het kaartspel met zus, het . Wisselvoorzetsels - deel 1. Martin verdient navolging en . Naamvallen voor beginners - deel 1 . Voor alle leerlingen aan wie ik bijles Duits geef, wil ik dit jaar een feestelijk Kerstdiner maken. Vooral mijn favoriete studente uit Nieuwegein . Hosting vanaf Eur per maan domeinregistratie vanaf Eur per jaar. INSTRUCCIONES: Buscar la cancion o .

Copy of sectie Duits Niftarlake college - ThingLink.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts