woensdag 21 februari 2018

Auto start niet met warme motor

Ja de startmotor draait normaal, maar hij slaat gewoon niet aan als hij op bedrijfstemperatuur is en een 20tal minuutjes heeft stilgestaan. Startprobleem Mercedes W2S320CDI posts sep. Suzuki start niet met warme motor - AutoWeek.


Slecht starten bij warme motor posts jan. Kia pride start niet met warme motor posts dec.

Motor start niet als auto warm is - Motoren, ook: olie, koeling en. Sinds kort start hij niet meer als hij warm is. De startmotor draait dan wel, maar de motor slaat niet aan. Mijn auto heeft startproblemen als de motor nog warm is. Golf wanneer bij een warme motor de auto niet wil aanslaan.


En niet te vergeten de massaverbinding van startmotor naar motorblok. Dus het ziet uit alsof hij bij een warme motor nie. Sinds een paar weken heeft mijn auto kuren bij het starten als de.

Hoewel ik dan niet helemaal snap dat mn motor gedurende het hele rijden . Na meerdere bezoeken aan . Bij een warme motor krijgt hij startproblemen. Het probleem is dat de motor niet wil aanslaan, de motor draait wel rond. Hallo,ik heb een 3xr 1. LPG GAls de motor koud is start hij zonder problemen.


Zonder gas bij te geven start de motor dan niet , zelfs niet na seconden doorstarten. Met een beetje gas loopt de auto altij soms de eerste . Het lijkt er dus mee te maken te hebben dat de motor warm is, of in ieder geval, dat de auto juist gereden heeft. Een koude start is tot nu toe . Nou ja, niet starten, dat bij mijn auto overdreven, maar moeilijker aanslaan, ja. Nee, want dan zou de auto bij een warme motor ook niet starten, toch?


Ik heb regelmatig het probleem, dat de mini niet start als de motor warm is. De motor wil dan niet aanslaan. Als je echter de choke uittrekt doet . PS:Hoe warm wordt de bobine als de auto een poosje gelopen heeft.


Bij koude motor slaat direct aan, na min rijden zet je de auto af krijg je niet meer gestart.

Ik heb het volgende probleede auto wil niet starten als hij warm staat en een half. Zodra ik de motor start geeft de voltmeter 13. Mijn microcar virgo start niet meer als hij warm is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts