donderdag 28 december 2017

Hoe ver loop ik

Teken de route van je favoriete hardlooproute en meet de afstand ervan. Makkelijk en snel in gebruik. Vind andere routes, bekijk het . En hoe goed is dit voor je gezondheid?


Bij een training van circa kilometer kijk ik hoe lang ik het snellere tempo kan volhouden en dat.

Dus geen meldingen meer hoe hard ik loop , hoe ver ik ben. Om compleet op weg te gaan kiezen de meeste lopers en loopsters voor de volgende. Hoe hard loop je per kilometer en voelt het goed of mag er nog wat bij? Maar hoever loop je iedere keer? Je kunt de afstand die je hardloopt meten, maar hoe pak je dat aan?


We geven je in dit artikel tips om de . Runtastic is eigenlijk een hardloop app maar werkt ook heel goed voor . Ook lijkt het me makkelijk als ik een route af heb gelegd dat ik achteraf kan zien hoe ver ik gelopen heb.

De afstand bepaalt hoe ver je bent gekomen en de tijd zegt iets over hoe lang je hierover hebt. Benieuwd naar je hardloopsnelheid of de looptijd berekenen? Het maakt toch niet zoveel uit hoe snel, hoe ver je loopt? In het weekend moet je duurloop minstens kilometer lang zijn.


Varieer je tempo afhankelijk van hoe je je voelt – maar probeer vooral wat . Tinnitus ontwikkelt zich bij iedereen anders. Hoe dat gaat is niet te voorspellen. Soms gaat het vanzelf over. Bij de meeste mensen verdwijnen de gelu.


Een enkele keer is de ziekte al bij de geboorte aanwezig. Hoe kan ik mij als loper fysiek voorbereiden? HCM is een chronische ziekte. Ga niet onvoorbereid op pad.


Ga ruim voor vertrek oefenen en werk een verantwoord schema af. Ik loop een marathon met een speciale voorbereiding. Ik train nooit langer dan kilometer, maar ik loop wél de hele marathon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts