dinsdag 28 februari 2017

Orchidee phalaenopsis

Hoe verzorg ik mijn phalaenopsis ? Hoeveel water heeft de phalaenopsis nodig? Bij welke temperatuur gedijt deze orchidee het best? Het orchidee -eiland nabij Taiwan is vernoemd naar deze orchidee.


De phalaenopsis , vlinderorchidee, is een populaire kamerplant. Met de juiste verzorging kan de phalaenopsis wel tot keer per jaar bloeien, in periodes .

Gemakkelijk te verzorgen en prachtige bloemen zorgden hier. Orchidee ( phalaenopsis ) verzorging. De meest gekochte orchidee. Een orchidee bloeit enorm lang. Na de bloei kun je hem verzorgen.


Knip de takjes terug net boven het. De oorsprong van deze prachtige plant ligt in Zuidoost Azië, de Filippijnen en Australië. Zo leer je in een handige video hoe je de orchidee moet .

Vind hier een aantal handige tips voor het verzorgen van uw orchidee. Wit, met een blozende roze tint er doorheen. Het zal je niet verrassen dat deze . Altijd een groot assortiment betaalbare kamerplanten en . Eerst de prachtige latijnse naam van de plant, zoals bij vele. Ontdek en bestel unieke orchideeën met weken bloeigarantie. Binnen uur thuisbezorgd direct van de kweker!


Ook als cadeau of op het werk. Ook in ons land zijn er verschillende soorten in het wild te vinden. Vergelijk winkelprijzen. Wat is het verschil tussen een Phalaenopsis en een orchidee ? Ik zou het zo kunnen uitleggen: Phalaenopsis is mijn voornaam en orchidee mijn achternaam,.


De Phalaenopsis kan meerdere malen per jaar bloeien. Niet zo lang geleden heb ik een orchidee aangeschaft. Echter nu gaan de groene bladeren helemaal slap hangen.


Is er misschien iemand die weet hoe dit ko.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts