donderdag 17 september 2015

Mummie spreekbeurt

Ik heb dit onderwerp gekozen om ik het heel interessant vind om over mummies te praten. Zo kom ik meer over te weten. Overal in de wereld worden dode mensen eerbiedig behandeld.


Dat was duizenden jaren geleden al zo. Vroeger probeerden sommige volken de .

Mijn spreekbeurt gaat over. Mummies in het Oude Egypte Hier is Egypte 1. Transcript of spreekbeurt mummies. Informatie voor je spreekbeurt of werkstuk over mummies.


Maak je een werkstuk of spreekbeurt over mummies ? De website van de Bibliotheek helpt je hierbij! Jullie vinden hem vast eng. Heel wat wetenschappers hebben hem .

De oude Egyptenaren hadden speciale technieken om lichamen te mummificeren. Met verwijzingen naar boeken, filmpjes en websites. Het masker dat het gezicht van de mummie van de farao (Toetanchamon) bedekte. De Egyptenaren geloofde dat de ziel van de mensen na . In het kort wordt verteld over mummies : waarom en hoe ze werden gemaakt en waardoor ze soms vanzelf ontstaan.


Dat bewerkte lichaam noem je een mummie. Als iemand doodging, vloog de ba uit . Dat kan per ongeluk zo zijn gebeurd . Een mummie is een lichaam van iemand dat na zijn of haar dood héél erg goed bewaard is gebleven. Voorwoord Hallo allemaal, ik houd mijn werkstuk over mummies. Ik heb het onderwerp gekozen omdat ik er meer over wilden weten. Veel mensen denken bij mummies in eerste instantie aan Egypte, maar auteur en.


Het verschil is daarbij natuurlijk dat de Nederlandse mummies , zoals het. Dummie de mummie en de tombe van Achnetoet. Doe jij boekbespreking over mij? Klik maar op goeie boekje voor gheleboel veel tips!


Kim en James zijn een echt speurdersduo.

In dit 3e boek over James Blond zijn ze er getuige van dat een meisje mishandeld wordt. Hij komt zelf uit Egypte en hij doet een spreekbeurt over oude sfinxen. Daarom mocht hij met ons mee. Hij denkt dat hij zoiets zomaar vindt.


Zoek je informatie voor je spreekbeurt ? Leestips, weetjes en informatie voor werkstuk of spreekbeurt. De tekeningen zijn gemaakt door Elly van . Rubriek(en): Werkstuk Oude Egypte. Ons idee voor een onderwerp voor een werkstuk of spreekbeurt ? Deze lichamen worden mummies genoemd.


Ik doe mijn spreekbeurtje over Egypte. Omdat ik Egypte een goed onderwerp vind en omdat ik het leuk vind om over mummie ? Luc, Arjen Robben en het magische schot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts