maandag 25 mei 2015

Kamerplant schimmel

Schimmel van kamerplanten verwijderen. Kamerplanten werken erg goed om de lucht in je huis te zuiveren. Helaas kan er soms schimmel op je planten en in . Verkleurde of verdorde bladeren? Door een aantal eenvoudige tips in acht te .

Op de aarde van een paar van mijn kamerplanten komt een soort wit schimmel. Ik heb overal witte schimmel op kamerplanten. Ik veronderstel dat dit bladluizen zijn?


Je kunt het ontdekken doordat er witte pluisjes op de . Het is een vervelende plaag die alle kamerplanten kan aandoen. Er zit een soort witte schimmel op de bladeren, waarvan ik. Help mijn kamerplant is stervende!

Meer resultaten van forum. Ook planten buiten kun je zo beschermen tegen plagen. In hun suikerachtige uitwerpselen (honingdauw) ontwikkelt zich een schimmel die de plant met een zwarte schimmellaag bedekt (roetdauw). Op het ogenblik dat je tijdens een inspectie van je tuin moet vaststellen dat er een witte schimmel op je planten is terug te vinden kan het daarbij gaan om twee. Lieve Muna, kun je me alsjeblieft van mijn schimmelprobleem afhelpen?


Alles over kamerplanten Onder kamerplanten worden alle planten verstaan die. Als planten schimmel krijgen zoals bij de Begonia, verwijder dit direct of gooi . Eender welke potgrond die ik koop om mijn kamerplanten in te. Ze kunnen de productie zowel kwantitatief als kwalitatief ernstig verminderen. In tegenstelling tot dierlijke plagen . Wat gebeurt er met uw kamerplanten.


Mogelijk is er dan sprake van schimmel of een andere, rotting veroorzakende ziekte. De kamerplant is helemaal terug van weggeweest. Ook kan er sprake zijn van een schimmel of een schommeling in temperatuur.


NU groeit er op die korrels ook in ene schimmel. Het is vergelijkend met klei( hydro)korrels dus aan het meetstokje kan je zien of er nog genoeg .

Cactussen met schimmel , verpieterde blaadjes en slaphangende takken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts