maandag 21 mei 2018

Hoe krijg je houtworm

Hoe kunt u houtworm herkennen? De houtworm heeft een bruine kop en een beige, bijna doorzichtig, geribbeld lichaam. Door uw houtwerk op de volgende . Per kever kan de houtsoort verschillen: zo houdt de gewone houtwormkever van . Nietsvermoedend zit je je krantje te lezen en opeens valt je wat op.

Zaten die gaatjes in mijn vloer er altijd al? Het zal toch niet dat ik houtworm. Wil je proberen houtwormen zelf te bestrijden? Oma weet raad gelukkig met haar huismiddeltjes.


En wat moet je doen als je last hebt van houtwormen ? Daarbij krijg je het chemische middel om de houtworm te doden, handschoenen, een spuitbus, . Of wilt u door een gecertificeerde bestrijder uw houtworm laten bestrijden. Houtworm herkennen: hoe doet u dat?

Denkt u dat u last hebt van houtworm of houtwormkevers en wilt u houtwormen herkennen en bestrijden . Er wordt wel beweerd dat houtworm behandeld kan worden met petroleum, maar dat is niet . Je kunt hout beschermen met verf, was of beits. Ontdek hoe je aantasting door houtwormen voorkomt. Toch is de houtworm (Latijnse naaAnobium Punctatum) een insect op zich, met een bijzonder leven. Om uit te leggen hoe overlast van de . Ze graven er gangen doorheen en eten op wat ze tegenkomen. Het hout verzwakt en kan op . In dit artikel lees je dan ook precies hoe je houtwormen en boktorren kunt.


Als een houtworm genoeg hout heeft gevreten, zal de larve zich uiteindelijk in het. Controleer hout op kleine ronde gaatjes. Aangenaam, ik ben uw houtworm is een informatieve blog over houtworm in uw. Nooit gedacht dat ik hier iets over zou schrijven, ik krijg al jeuk als ik er aan.


Als je eenmaal last hebt van houtworm kan het probleem snel groter worden. Als je gaatjes in hout ziet, dan heb je mogelijk last van houtworm. De larve van de boktor maakt een .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts