vrijdag 25 mei 2018

Araucana eieren te koop

Koop of Verkoop araucana op Marktplaats. Volgende eieren nu beschikbaar: Cochin Kriel parelgrijs koekoek, zeldz. Blauwe en groene eieren komen het meest voor, hoewel de kleur grijs- of paarsachtig blauw tot turkoois of groenig blauw kan zijn.


Bij khaki of olijfgroen zijn ze . Op de foto waar de kopstudie van de haan te zien is, zijn de toeven mooi.

Als je overweegt kippen te houden, is het belangrijk dat je kiest voor de juiste soort. Wil je graag veel verse eieren , dan ga je uiteraard best voor legkippen. Die leggen gemiddeld tot 180. In Mol moet je sowieso geen kippen kopen. Ze bieden meestal gewone . Raszuivere araucana eieren zijn bijna niet te vinden.


Er zitten nog hennen op eieren , waarvan op kuifeendjes. De kleuren variƫren in verschillende tinten blauw en groen.

De dames leggen groene eieren. Vandaag ga ik een haan kopen en . Heb je de kippen voor hun eieren of voor de sier en gezelligheid? Araucana kippen leggen zeer opvallende kleuren eieren. Schaf dit ras aan als je een kip zoekt met een rustig karakter en die makkelijk tam te krijgen is.


Broedeieren ayam serama 1. De benodigde toebehoren kunt u ook bij ons kopen. De Amrocks zijn uitstekende leggers die bruingele eieren leggen. Hierbij bied ik broedeieren te koop aan van mijn goede raszuivere foktomen. De kip met de gouden eieren , zo worden de marans in frankrijk ook wel . Sierkippen te koop bij Het Pluimpje te Antwerpen en Maasmechelen. Momenteel een 5-tal broedeieren van araucana beschikbaar.


Er komen er dagelijks bij. Ras gekend voor zijn cholesterolarme eieren met . Te koop :Mooi foktoom sabelpootkriel witzwart gepareld. Zijn prima leggers, ongeveer 2eieren per jaar.

Mijn kip legt na twee jaar bruine eieren te hebben gelegd ook opeen. Bij deze verkoop ik aantal van mijn araucana kippen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts