donderdag 26 maart 2015

Vlooienbom

Een vlooienbom in huis gebruiken. Aërosol met automatisch leegloopventiel tegen vlooien en andere kruipende en vliegende insecten. Bolfo Fleegard Fogger is een omgevingsspray die volwassen vlooien doodt en de ontwikkeling van larven tot volwassen vlo stopt. Frontline helpt niet en met vlooienshampoo blijven ze maar even weg.


Ons huis wordt overspoeld door vlooien, die - zo lijkt het toch - met geen middel ter wereld uit te roeien zijn. OT: vlooien in huis door katten. Meer resultaten van mamaforum.


One shot aerosol tegen alle insecten in gebouwen. Verkrijgbaar in 250ml en 750ml. Een kennis heeft een vlooienprobleem en nu herinnerde ik me dat het hier weleens was gegaan over een vlooienbom.


Eenmaal binnengebracht in huis, kunnen vlooien zich razendsnel vermenigvuldigen. Vlooienbestrijding is niet eenvoudig. U moet de vlooien op het dier . Ik ga verhuizen naar een huis waar katten hebben gewoond. Ik heb gister al anti vlooien spul gespoten maar ik wil dit herhalen voor mijn . Nog nooit van gehoor wat is dat?


Misschien wel handig, denk dat er ook beestjes in het vloerkleed kunnen zitten nu. Bolfo Fogger is de Bolfo Fleegard Spray maar dan met een automatisch leegloopventiel. U kunt hiermee dus de gehele ruimte met druk . Spuitbus tegen vlooien en andere kruipende en vliegende insecten. Voorzien van een manueel hersluitbaar leegloopventiel. Als je ze eenmaal in huis hebt, gaan ze niet zo maar weer weg.


Hoe voorkom je vlooienoverlast? Onze kat is nu zonder vlooien maar in huis hebben wij er nog wel wat last van. Ik heb al een vlooienbom geplaatst en dat hielp vrij goe . Maar de goede man raadde mij aan om eens bij de apotheek langs te gaan (wel BE) en een vlooienbom te proberen. Vergelijk Bob Martin vlooien en teken uit het ruime assortiment en bestel goedkope aanbiedingen voor de laagste prijs online bij de beste shops!


Let er dan wel op dat je kat of hond . Je moet de bom opzetten, maar er mogen dan geen levenden dieren in huis zijn, ook geen visbak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts