maandag 11 juni 2018

Red robin op stam verliest blad

Mijn Red Robin op stam heeft het zes jaar lang mooi gedaan. Ieder jaar bloeide hij volop en zat mooi in het blad. Photinia fraseri red robin posts feb. Geen taxushaag maar liguster aub posts nov. Bolboom op stam posts apr.


Je kunt ze kopen als heester of als boompje op stam. De plant laat veel blad vallen, en het nieuwe blad ziet er dan weer prima uit. Maar sinds ik deze heb geplant verliest hij constant blad en wordt steeds kaler. Dan heeft deze waarschijnlijk last van de schimmelaantasting . Ik heb een glansmispels als haagplant staan. Deze staan al jaar (of zelfs dat weet ik niet meer) als haagplant op de oprit.


Heb de rups in de Red Robin op stam zitten, heb al bespoten de aangevreten bladeren hangen en zijn allemaal bruin aan het worden ;mag ik als de rest van de . Vorig jaar kochten we twee photinia info-icon ( red robin) op stam. We plaatsten ze in een kuippot waarin ze op ons terras staan. Wij leveren alleen planten op stam in pot gekweekt met een mooie bol.


Ze staan goed in de bloei, maar hij verliest redelijk veel oude rood kleurige bladeren. Haagplanten Groenblijven verliest niet zijn blad in de winter . De glansmispel is een wintergroene struik met. De bladhoudende boom zorgt voor weinig onderhoud omdat hij zijn blad niet verliest.


Het dode blad blijft tot in het voorjaar aan de takken zitten. Omdat beide van origine als boom groeien, met een kale stam ,. In de herfst worden de bladeren bruin en daarna verliest de boom zijn blad. De laatste verliest het blad in de winter en heeft een gekartelde bladrand in de zomer. De Fagus sylvatica heeft een. Heeft opvallende jonge rode bladeren.


Aangeboden 2x boompje voor in de tuin verliest weinig tot geen blad merk weet ik niet. Deze esdoorn verliest weliswaar zijn blad in de winter, maar zijn mooie kronkelende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts