donderdag 19 april 2018

Playstation store download werkt niet

Waarom kan mijn content niet worden gedownload en hoe los ik dit . Als deze stappen het probleem niet verklaren of oplossen:. In dit artikel wordt uitgelegd waarom je content niet meer automatisch wordt. Meld je aan bij het Sony Entertainment Network -account waarmee de.


PlayStation Store - downloadrij kunt beheren.

Als je aankoop niet zichtbaar is in het contentgebie is deze te vinden . Er is een algemeen probleem met het downloaden van content. Ik heb deze week een game gekocht in de psn store. Meer resultaten van community. Het wil nog wel eens helpen om je download te pauzeren en weer te hervatten,. Heb al geprobeerd om het wissen te wissen en opnieuw te downloaden , ik kom er helaas alsnog . Trage playstation store posts jun.


Ik weet niet of mijn PSnaar de knoppe is maar het lijkt erop van.

Playstation Network Zo Traag ? Of je kan je PSherstarten en als je PS Plus hebt en de automatische downloadfunctie hebt aangevinkt,. Het gekke is: PSN is gratis voor Vita en PS en werkt prima. Je kunt nu iedereen volgen, niet alleen geverifieerde accounts.


U kan mogelijk niet downloaden op de achtergron afhankelijk van het type. Misschien een domme vraag, maar ik kan het niet goed vinden op inet. Of in de PSN store direct naar download history. Blijf verbonden met je gamevrienden en . Als het nu nog niet werkt , herinstalleer de Store -app. Je aankopen kun je op PSterugvinden in de downloadlijst : PSN tab . Nu is het nóg makkelijker om games te downloaden en direct te spelen met Play As You Download en automatische . Heel vaak is het super traag en werkt de store bijvoorbeeld niet.


En vergeet niet om een oogje op de speciale aanbiedingen en regelmatige . Op mijn xbox3werkt alles prima maar op mijn psdoet hij. Ik kan mij niet herinneren ooit echt geweldige downloadsnelheden te . Staat onze app hier niet bij? Momenteel niet beschikbaar.

BLOODBORNE WILL soon be launched as a free PSgame via the PS Plus subscription.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts