vrijdag 12 augustus 2016

Mijn greenchoice

Bent u een nieuwe klant of heeft u nog geen nieuwe gebruikersnaam voor Mijn dossier? Maak deze vandaag nog aan. Handig, want u ziet hier de status van . After receiving your contract confirmation, you will be able to view the online file that we have created for you.


You are able to check the status of . Hoe wordt mijn gasverbruik berekend?

Hoe moet ik mijn stroom- en gasmeter aflezen? Wanneer en aan wie geef ik mijn meterstanden door? Kan ik mijn termijnbedrag later nog wijzigen bij een verhuizing? Ik wil mijn contract op een andere naam zetten, kan dat?


Ik heb mijn meterstanden doorgegeven, wanneer krijg ik mijn nota? Na het doorgeven van jouw . De netbeheerders zijn bezig met de uitrol van de slimme meter. De slimme meter kent meerdere voordelen en helpt bij inzicht in je energieverbruik.

Wilt u uw termijnbedrag toch liever aanpassen? Heeft u een vraag over uw contract? Wij hebben voor u de meest gestelde vragen beantwoord en op een rij gezet. Met de app van Greenchoice kun je veel energiezaken zelf regelen.


Ik wil de welkomstkorting graag laten uitkeren op mijn bankrekening. Ik wil de korting omzetten in ZonneDelen en profiteren van een rendement op mijn. Nu toch wel verbijsterd: men werkt met een module genaamd Mijn Verbruik die foutieve informatie geeft.


Bij mij was de eindconclusie. Dit jaar ben ik toch overgestapt omdat men mij bij GreenChoice. Beter is het dat ik boete vrij mijn contract met Greenchoice ga opzeggen.


Ik ben klant bij Greenchoice. Op “ Mijn Greenchoice ” is het, als je een digitale meter hebt (een niet slimme meter), niet mogelijk om je . Kies voor groene stroom van Greenchoice en krijg van ons ieder jaar € korting op uw warmtefactuur. Hoe zie ik mijn energieverbruik in? Mijn passie is een bijdrage te leveren aan de beste.


Bij het bepalen van het termijnbedrag gaat Greenchoice uit van het verwachte . Ongeveer tot maanden voor de einddatum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts