woensdag 13 januari 2016

Kippen los in de tuin

Mensen die hobbykippen houden, kunnen ervoor kiezen deze los in de tuin te laten lopen. Omdat kippen echte scharreldieren zijn, die het . De tuin is ongeveer 1m² gazon en dan nog wat struiken er rond. Wanneer voor het eerst los in de tuin ? Je zou de voeding goed moeten opzoeken en zorgen dat de kippen kunnen loslopen. Ik had zelf een kip die de tuin goed in takt liet maar je .

Misschien kippen houden: waar moet ik op letten? Zijn kippen geschikt voor een achtertuin? Ik heb jaren kippen gehad in mijn achterplaats. Zorg voor een goed nachthok en ren. Ik liet mijn kippen af en toe los door de tuin lopen.


Ik heb sinds drie weken kippen en sinds week een haan. Als ze aan je gewend zijn kan je ze los laten,maar begin voorzichtig,bv een uurtje . Dat is hun natuur en dat zouden ze ook moeten kunnen doen, in de uitloopren moet dus zeker los tuinzand beschikbaar zijn.

Krielen en kippen op Klein Spijkerbos, en de haan! Unsubscribe from poke boy? Kippen los laten lopen in tuin.


Veldverkenners met een ruime tuin kunnen gerust een groepje kippen laten rondscharrelen. Er komt echter wel meer kijken bij hun verzorging . Maar de feedback was nogal negatief. Een vriendin van mij had een tam dwergkonijn los in de tuin lopen. Onze kippen lopen los in een stuk omheinde tuin waar hun nachthok in staat, . Er zijn veel goede redenen om kippen te houden, iedereen die een tuin heeft kan een paar kippen houden en het zijn gezellige, levendige en . Man en ik zitten erover te denken om kippen te nemen.


Altijd konijnen gehad die los liepen en dat gaf toch veel gezelligheid in de tuin. Denk je ook na over de aanschaf van een paar kippen ? Als er van nature geen plek is met los zan geef ze dan een bak met zand(grond) of fijn lava- of . Het is heel erg leuk kippen te houden in je tuin , het maakt nou niet uit of je een grote of kleine. U kunt dit voer los in de ren strooien of in een voerbak doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts