woensdag 18 oktober 2017

Rattengif tegen duiven

Ik vind het geen boeiend onderwerp 8) Ik kan erover meepraten, maar wil er niet over meepraten :cheer: kijk wel uit ;p. Ze hadden blijkbaar rattengif in dat brood gebakken en na een aantal minuten vielen de duiven met bosjes dood uit de lucht. Meer resultaten van forum.


De goudentip voor duivenoverlast! Mijn balkon wordt veelvuldig door de duiven ondergescheten en gebruikt als. Wie o wie heeft een idee wat ik kan doen om ze tegen te houden?

Ook zit ik eraan te denken om wat rattengif in graanvorm aan te schaffen. Hieronder een overzichtje van veel voorkomende duiven in Belgiƫ en Nederland. Vogelverjager tegen duiven. Verder zijn er vloeibare middelen als sprays tegen insecten.


Flash graan muizen en rattengif. Wij hebben hier duiven die echt totaal niet bang zijn voor mijn katten. Ook vooral weer leuk als tegenhanger op het Efteling balkon van de . Hallo Martijn In mijn ogen is het goed mogelijk dat het met muizengif te maken heeft.

Anti duiven gel Innovatief vogelweringsysteem op basis van een optische illusie VUUR. Rattengif is een verzamelnaam voor verschillende vergiften die bedoeld zijn ter verdelging van ratten. Een bruikbaar hedendaags rattengif is smaak- en . Ik heb pas een nieuwe woning, maar rondom mijn huis zitten veel duiven die zeer vroeg, erg langdurig veel lawaai maken. Achtergrond: Veel gemeentes bestrijden ratten en duiven vanwege overlast. Ratten worden bestreden met rattengif en sterven een langzame dood.


Ook in de weekenden, want van stadsduiven is bekend dat ze. De wanhoop nabij viel op een dag tijdens een bezoekje aan Intratuin mijn oog op rattengif. Maar onder de schotel, duivenstront en nog eens duivenstront.


Muizengif en rattengif werken volgens dezelfde principes. Zo voorkomt u dat muizen resistent worden tegen een bepaalde werkzame stof. Ratten- en muizengif bestaat in generaties. Elke groep bezet een territorium dat ze verdedigen tegen indringers.


Heb je tips en tricks om deze verschrikkelijke stank tegen te gaan? Rentokil Pest Control beschikt over diverse soorten rattenvergif , geschikt voor gebruik binnen en buiten, en in verschillende vormen. HGX spray tegen muggen en vliegen 0. Duivenpinnen kunststof 1cm. HGX tegen kruipend ongedierte 0.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts