dinsdag 24 oktober 2017

Bijen houden kosten

Bijenhouden kost net als iedere hobby geld. De kosten varieren tussen €1en €150. Een goed onderhouden bijenkast gaat bijna een leven lang mee. In imkerskringen, wordt er vaak over gesproken.


Wat zijn de kosten van onze mooie hobby?

Bahalve als de bijenkasten meter van de keukendeur staan natuurlijk :o. Wellicht beginner (bezint eer ge begint?) mrt. Kostprijs bijenvolk jul. De imker en zijn kosten apr.


Je ziet dat de jonge bijen voor de kast invliegen en zich oriënteren. Het bijenhouden gaat nu wat meer tijd kosten. Mensen zochten ook naar UW GELD EN UW LEVEN. Hoeveel tijd kost het houden van bijen ?

Peter Otte: ,,Ik ben al mijn hele leven met bijen bezig, maar het blijven dieren:. Kijk maar eens op een aantal bijenhouden blogs (zie links). Vooreerst is imkeren een van de weinige hobbies die geen geld hoeft te kosten. Vaak wordt gezegd dat bijenhouden complex en moeilijk is.


Iedere keer als je de bijenkast openmaakt. De Bijenclub heeft dan de perfecte oplossing voor je: de online imkercursus. Alle informatie over bijen houden in deze online imkercursus.


Zijn daar nog kosten aan verbonden en heb je ook nog eigen materiaal nodig? Een cursus bijenhouden zonder bijen kan, maar zal meer aanspreken als uzelf het geleerde met uw. Neem contact op voor meer informatie en de kosten. Ik heb me altijd beziggehouden met manieren om bijen te houden voor zo min mogelijk . Kan je bijen houden in je achtertuin? Welk materiaal heb je nodig?


Als beginner zat ik met dezelfde vragen. En de cursus bouwt verdiepend en verbredend voort op de basiscursus bijenhouden. Jaarlijks starten wij de cursus met de theorie lessen over bijenhouden.


Wat moet je zoal doen in de bijenkast , waarom moet je er telkens in kijken?

Honing, bijenwas en Propolis. Hoe kan ik mijn bijen op een zo natuurlijk mogelijke manier houden ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts