dinsdag 30 mei 2017

Spiraal in je arm

Het anticonceptiestaafje is een betrouwbare anticonceptiemethode. Met dit staafje in je arm ben je jaar beschermd. Daardoor kun je deze methode niet . Net als het spiraaltje ( spiraaltje in de baarmoeder voor jaar anticonceptie) is IMPLANON NXT dus een zeer.


Je hoeft bij de arts alleen je arm te ontbloten.

Omdat ik nog borstvoeding geef heb ik een keus tussen de spiraal of staaf. Ik heb dus staafje in mijn arm (implanon). Mirena of implanon posts jul. Meer resultaten van forum.


Een hormonaal implantaat (of anticonceptiestaafje) is een staafje zo groot als een lucifer. Het is gemaakt van flexibel plastic dat een dokter onder de huid in je. Hoe ik door een anticonceptiestaafje in mijn arm acht maanden lang.


Het is een kunststof staafje van enkele centimeters lang dat onder de huid van de arm wordt.

Na een plaatselijke verdoving wordt het staafje net onder de huid van je bovenarm ingebracht met behulp van een . Het leuke is dat je de spiraal om je arm kan laten draaien. Doe daarvoor de spiraal opgevouwen als een soort armband om je pols – de spiraal. Spiraal of staafje posts jul. Ik begon aan de implanon na jaar Modena spiraal.


De huisarts heeft een uur in mijn arm lopen peuren om het staafje eruit te krijgen. Je voelt het implantaat in je arm zitten als je er met je vinger over heen gaat. Als het staafje na uiterlijk jaar verwijderd of vervangen moet worden dan wordt er, . Graag hoor ik de voors en tegens van beide. Ook andere opties hoor ik graag. Hij zegt dat een spiraal een veel beter alternatief is (hormoonspiraal).


Bij het plaatsen is mijn arm goed verdoof heb er alle keren niets van . De mirena spiraal en de implanon, het staafje in je arm. De voordelen van het spiraaltje is dat ik jaar niet er aan hoef te denken en heel . Plaatsen en verwijderen spiraal en hormoonstaafje. De arm kan een aantal dagen na het plaatsen gevoelig zijn.

Als dit is gedaan, zal er een drukverband om je arm worden gelegd. Vind je het idee van een spiraal in je baarmoeder maar niks?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts