donderdag 25 mei 2017

Mini pad slakken

Dit antwoordblad hoort bij het gelijknamige . Een minipad is een kort en relatief eenvoudig webpa bedoeld voor eind. In dit mini-pad ga je vragen beantwoorden en opdrachten uitvoeren. Zo kom je veel te weten over de.


Plaatje Mini - pad slakken.

About this webmix : minipaden van Jack Nowee. Slijmerig sluipt de slak langzaam langs sierlijke lanen. Zijn huisje op zijn rug… een slak is ALTIJD thuis!


Samen op pad om stenen af te schrapen (Tylomelania sp.). Van nature hebben de slakken van het geslacht Tylomelania alle een operculum, een dekseltje om . Slakken kunnen in een ruk je hele teelt laten verdwijnen. Een mini huisjesslak dat kleine naaktslakken en haar eitjes eet.


Volg daarom het pad rechts, dat door graasgebied Staatsbosbeheer voert en na circa 2m.

Maar het is wel heel vriendelijk van ons dat we het pad naar het hiernamaals vol met snoepjes leggen. Hopelijk zijn die slakken die je naar je . Lees even verder voor verschillende hindernissen om slakken tegen te houden. Een aantal jaren hield ik slakken , namelijk segrijnslakken (Cornu aspersum) en. Heel wat tuiniers krijgen weleens te maken met slakken. Als jij vindt dat er almaar meer slakken in je tuin zitten, dan heb je dus gelijk.


Ik trap alle slakken die ik op mijn pad en terras zie kruipen resoluut plat, met of zonder . Ontbrekend: mini Slakken oorlog. Wat doe je tegen slakken in je moestuin - Rauwdouwers rauwdouwers. Ik heb alleen niet de illusie dat ik alle slakken in mijn tuin kan. Scherpe dingen op het pad ? Precies, de kleinste landslak ter wereld!


Bob de Slak gaat wederom op pad om zijn opa te redden! Nederlandse en Maleisische. En hoe leeft dit mini dier? See more ideas about Snails,.

Find this Pin and more on . Verzamelde werkbladen over slakken. Yurls - Mini - pad - Slak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts