woensdag 10 juni 2015

Hoe doe ik een tampon in

Als je voor het eerst een tampon gaat inbrengen en je weet nog niet hoe het moet, dan kan het best spannend zijn. In deze uitleg lees je hoe het allemaal werkt. Na enkele uren kan je hem verwijderen met het touwtje.


Het is echter makkelijker dan je denkt, mits je weet hoe je de tampon correct. Dit doe je door met duim en middelvinger voorzichtig aan de inbrenghuls te .

En hoe breng je een tampon eigenlijk in? Met onze videohandleiding maken we je het zo gemakkelijk mogelijk om voor het eerst een tampon in te brengen en we laten je stap voor stap zien hoe je de . Wanneer je voor de eerste keer ongesteld bent sta je voor een keuze. Wil ik maandverband gebruiken of tampons ? Dan maar een tampon gebruiken dacht ik bij mezelf terwijl het angstzweet me uitbrak.


Maar hoe gebruik je een tampon ? Als je ongesteld bent kun je maandverband gebruiken, maar ook tampons.

Als je nog nooit tampons gebruikt hebt, lijkt het in het begin misschien ingewikkeld. En als dat het gat is zeg maar. Je wilt een tampon proberen. Eens moet de eerste keer zijn tenslotte.


Met deze minicursus is succes gegarandeerd. Hoe lang kun je je tampon maximaal laten zitten? Dit hangt er vanaf hoe hevig je ongesteldheid is. Er bestaan zéér veel sites met tips op hoe je een tampon moet inbrengen en uit. Doe het daarom thuis en neem er de tijd voor.


Ook een tip: neem er een keer de tijd voor, doe de douche op slot neem een pakje tampons mee en probeer . Gelukkig zijn er tampons die de periode dat je ongesteld bent een stuk makkelijker maken. Je kunt je dochter helpen door te bespreken hoe ze ertegenover staat, en uit te leggen hoe ze een tampon moet inbrengen. Ze kan het best beginnen met . Ik weet niet meer hoe dat vroeger bij mij was.


Hey k heb morgen een klassefeest en we gaan zwemmen maar ik ben ongesteld. En ik weet niet hoe je tampons moet inbrengen ik probeer .

Mocht je toch een tampon willen gebruiken tijdens je slaap: doe een schone in . Dit doe ik wel zittend op toilet en vaak moet ik het bekken een beetje kantelen. Inbrengen van tampons Het inbrengen van een tampon is niet moeilijk. De volgende stappen beschrijven hoe je een tampon met inbrenghuls kunt inbrengen. Geregeld duiken er op internet geruchten op dat tampons infecties kunnen veroorzaken of.


Doe nooit twee tampons tegelijkertijd in. Dokter Corrie geeft je tips over hoe je een tampon moet gebruiken! Wat doe je met ongewenste filmpjes? Hoe gebruik je een condoom?


Meisje 1 een tampon inbrengen is niet heel moeilijk je haalt de. Ik geef je tips hoe in te brengen en geeft je fijnste tampons die verkrijgbaar zijn ! Alleen als ik ga slapen doe ik een maandverband voor de string.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts