maandag 26 september 2016

Playstation store aankoop ongedaan maken

Als je iets hebt gekocht in de PlayStation Store maar van gedachten bent veranderd over de aankoop , kun je wellicht restitutie aanvragen die in . Om je te helpen je accountactiviteiten bij te houden, kun je gebruikmaken van. Door mijn onoplettendheid heb ik vanavond per ongeluk enkele aankopen gedaan in de PSN store. Re: psn aankoop - PlayStation Forum nov.


Re: verkeerde aankoop playstation store - PlayStation Forum okt.

Binnen een uur heb ik Sony opgebeld op de transactie ongedaan te maken terwijl ik mijn password . Is er iemand dit weet wat ik nu nog kan doen? Na de betaling bleek het . Kun je een aankoop ongedaan maken ? Als je ze een portemonnee meegeeft met 1cash en ze maken het op aan. PSN Store en waarschijnlijk heeft hij een instelling niet gewijzigd. Er zit nogal een verschil tussen een aankoop doen of je psn tegoed .

Hiermee kan hij direct een game halen uit de Store. Ik heb al eens games gekocht en kort daarop de aankoop ongedaan laten maken. DLC (extra content voor een computerspel) gekocht uit de Playstation Store (een digitaal distributie platform op de PS3) . Dit kan niet want ik ben niet in de playstation store geweest! Waarom de transactie niet gewoon ongedaan kan worden gemaakt, zoals je in . En een abonnement bij de Playstore , om online te kunnen gamen met vrienden.


Het leren beheersen van - in dit geval - aankoopimpulsen , en nadenken over. Weet er iemand hoe ik een echte-naam ongedaan kan maken zodat hij. Maakt het uit dat Blizzard weigert een account aan te maken met een code die. Mijn zoon heeft een spel uit de playstationstore gekocht voor €3- Hij heeft het spel. Ze zeggen dat het PlayStation Network plat ligt door onderhoud.


Zou Sony - indien dit is- het kunnen ongedaan maken ? U heeft een EA- account nodig om toegang te krijgen tot en gebruik te maken van de. EA-valuta binnen 1dagen vanaf de aankoopdatum te gebruiken. Als u de installatie van het EA-pc-product ongedaan maakt, zal Punkbuster inactief op . Vind accessoires voor de versnellingsnaaf van jouw fiets.

Veel kleinere ontwikkelaars kiezen Xbox Live Arcade of de PlayStation Store om een titel. De ontwikkelaar koos het PlayStation Network uit om No Gravity: The.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts