vrijdag 16 september 2016

Kippen houden in de tuin mag dat

Niets is leuker dan een paar kippen houden in je achtertuin. Iedere ochtend verse eitjes: wie wil dat nu niet? Maar mag het eigenlijk wel?


Ik heb hennen in de tuin die alleen rond uur een beetje geluid maken. Daarna hoor je ze nauwelijks. Nu klagen mijn buren erover en willen dat ik ze .

Ik slaap altijd met het raam open dus hoor het heel goed. Een paar kippen in de tuin , leuk? Kippen bij de buren jun. Mag je zomaar pluimvee in huis halen. De buurman mag kippetjes houden.


Nou leek het me leuk om krielkippen te houden. En kunnen de kippen in de tuin lopen met katten in de wijk? Mag ik als eerste zeggen dat ik die hokjes echt afschuwelijk vind?

Alvorens u daadwerkelijk met het kippenhok bouwen gaat beginnen moet u nadenken over de volgende zaken: . Dan is kippen houden in de tuin wellicht iets voor jou. Een enkeling heeft echter het geluk dat hij zijn leven bij jou in de tuin mag slijten. Onze buren houden sinds een paar jaar kippen in de tuin. Kan een leuke hobby zijn, wij storen ons daar op zich niet aan. U mag maximum vijftig stuks pluimvee houden in uw tuin.


Als je kippen wil houden , moet je op voorhand goed bepalen wat je. Zo moet het hok goed verlucht zijn maar mag het er niet tochten. Aan heel wat tuinbezitters die vroeger nooit kippen of ander pluimvee hielden, wordt vandaag door de gemeente of intercommunale het voorstel gedaan om . Het kippenhok mag niet in de voortuin worden geplaatst. Denk je ook na over de aanschaf van een paar kippen ? Een nep-ei in het legnest leert de kippen om daar te leggen in plaats van overal in de tuin. Na een tijdje zijn we overgegaan tot aanleg van de tuin , de kippen zijn.


Meer resultaten van juridischforum. C: Biologische kippen houden in de stad. Met een stukje over het houden van biologische kippen in de sta.


U mag de bomen, struiken en haag in uw tuin niet vlakbij het erf van uw buur planten.

Handige informatie over het houden van kippen en alle benodigdheden. Voor de zwaardere kip die niet kan vliegen mag de stok zeker niet te hoog hangen. En je hoeft er echt niet voor op een boerderij te wonen.


Op de site vind je tips kippen houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts